Auteur Topic: Voormalig hoofdsponsor AGOVV Apeldoorn failliet  (gelezen 3390 keer)

Offline De Buurman

• Administrator
  • F-pupil
  • chef de l équipe
Voormalig hoofdsponsor AGOVV Apeldoorn failliet
« Gepost op: 05 november 2014, 13:08 uur »
Treurig nieuws voor de betrokkenen, het fly brazil van ad van der molen heeft gisteren faillissement aangevraagd.

Hoe dit soort zaken personen prive treft, lees financieel, weet ik natuurlijk niet maar achteraf zal hij denk ik fiks balen dat hij er een miljoen of meer in AGOVV heeft gestoken.
Maar Buurman, wat doet u nu??

Offline ApelTrots

• F-pupil
  • *
    • Apeldoornvoetbalstad.nl
Re: Voormalig hoofdsponsor AGOVV Apeldoorn failliet
« Reactie #1 Gepost op: 05 november 2014, 16:40 uur »
Dit gun je niemand, maar hem helemaal niet. Er zijn mensen die beweren dat hij had geïnvesteerd in de BVO omdat hij dacht geld te kunnen verdienen daaraan. Maar ik geloof dat niet. Sympathiek iemand, althans zo komt hij op mij over. Hij had de held van voetballend Apeldoorn kunnen worden als AGOVV Apeldoorn het had gered. Dan had het nu FC Veluwe of wat dan ook geheten en kunnen werken aan meer draagvlak. Maar goed als, als...  enz.

Het is een BV en als er geen sprake is van wanbeleid of fraude dan is hij ´alleen´ zijn bedrijf en geïnvesteerde geld kwijt. Dus geen bedelstaf tot aan zijn dood. Maar prive was het niet heel goed want hij heeft vorig jaar al een hartaanval gehad. Dit is heel erg triest.

Offline Woodapples

• F-pupil
  • *
Re: Voormalig hoofdsponsor AGOVV Apeldoorn failliet
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2014, 10:56 uur »
Zonder Vd Molen was het in 2010 al exit geweest voor de bvo.