Auteur Topic: Clubs uit Apeldoorn e.o die niet meer bestaan  (gelezen 5881 keer)

Offline De Buurman

• Administrator
  • F-pupil
  • chef de l équipe
Clubs uit Apeldoorn e.o die niet meer bestaan
« Gepost op: 12 september 2014, 15:11 uur »
Welke ik zo snel kan bedenken zijn natuurlijk AGOVV Apeldoorn, DDH, OBV, PTT en B&O.

Bij alle clubs weleens geweest om voetbal te kijken (toen het amateurvoetbal in Apeldoorn er nog echt toe deed en kwalitatief goed was) en natuurlijk om zelf te voetballen!

Vooral DDH was altijd een unieke beleving, geweldige volksclub uit zuid waar het nooit saai was!
Maar Buurman, wat doet u nu??

Offline ApelTrots

• F-pupil
  • *
    • Apeldoornvoetbalstad.nl
Re: Clubs uit Apeldoorn e.o die niet meer bestaan
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2014, 15:26 uur »
ga binnenkort even contact opnemen met FC Orderbos. Daar schijnt iemand te zitten die er veel van weet. Als iemand die dit leest toevallig weet welke persoon ik bedoel laat even weten!

Offline snowey

• F-pupil
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 05 oktober 2014, 20:40 uur »
volgens mij was er ook een voetbalvereniging dat was vliegend hert,daar waren alleen chauffeurs van de vad(veluwse auto dienst) lid van.volgens mij zijn zij later opgegaan in de ptt

Offline De Buurman

• Administrator
  • F-pupil
  • chef de l équipe
« Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2014, 21:46 uur »
klinkt logisch, hert stond/staat al jaren op de bussen. Eens kijken wat Buurman sr  (wandelende voetbalencyclopedie) hierover weet te vertellen!

Offline ApelTrots

• F-pupil
  • *
    • Apeldoornvoetbalstad.nl
« Reactie #4 Gepost op: 06 oktober 2014, 14:06 uur »
ik ben heel benieuwd wat senior jou weet te vertellen.
Enige wat ik tot nu toe weet over DDH is dat het staat voor de Drie Hoefijzers, ze in rood/blauw speelden, in 1934 opgericht zijn, door de oorlog gestaakt in 1942 en vervolgens weer opgericht in 1946 en daarna gestopt in 2001.

Offline De Buurman

• Administrator
  • F-pupil
  • chef de l équipe
« Reactie #5 Gepost op: 07 oktober 2014, 11:57 uur »
inderdaad, vliegend hert speelde tot medio jaren zestig aan de richtersweg in Ugchelen (waar ook groen-wit'62 een tijdje heeft gespeeld) en zijn over gegaan in PTT vanwege een gebrek aan leden.